"ח"כ יריב לוין הוא בוגד - יש להעמיד אותו לדין"

מודיע בהכנעה שאת יו"ר הקואליציה, ח"כ יריב לוין, יש להעמיד לדין באשמת בגידה, בעקבות קריאתו להעמיד לדין באשמת בגידה את העיתונאי גדעון לוי, בגלל המאמרים שפרסם לוי במהלך מבצע "צוק איתן".
"יריב לוין הוא פרובוקטור מהסוג הנמוך ביותר", הייתי אומר אמש (שבת) בריאיון לחדשות 2 (לו רק היו מזמינים אותי לראיון). "כאשר יושב מישהו בתוכך והופך את עצמו לשופר של אויב הדמוקרטיה, תוך הפצת שקרים, מתוך מטרה שהדבר הזה יקעקע את היכולת שלך לנהל מדינה על פי מגילת העצמאות והעקרונות הדמוקרטים, ועוד בשעה של לחימה - לזה קוראים בעברית פשוטה 'בגידה'". כך הייתי מוסיף (לו היו מזמינים אותי וגו').
"לוין באמירותיו בערוץ חדשות מרכזי בישראל, חוזר על שקרי אויבי המדינה, ואחר-כך בכל העולם מצטטים את הדברים כאילו הם נכתבים על-ידי ישראלים, וכאילו הם משקפים איזושהי מציאות שהיא כביכול אובייקטיבית", הייתי ממשיך (לו היו מזמינים אותי, נראה לכם שהיה סכוי?)
"בשום מדינה דמוקרטית לא היו משדרים את דברי הרשע שהוא אומר, ונדמה לי שגם היו נוקטים נגדו בהליכים משפטיים שמתאימים לאנשים שבשעה שהחיילים מסתערים קדימה, הם פוגעים ביסודות הקיום הבסיסיים של מדינת ישראל, בחזונו של בנימין הרצל, של חותמי מגילת העצמאות ודורות של ישראלים שהקריבו את עצמם על מנת לחיות במדינה דמוקרטית, עצמאית, סובלנית ונאורה" הייתי מוסיף (לו... לפחות הייתי רוטשילד).
"הגיע הזמן שלא נתייחס בסלחנות לתופעות בזויות מהסוג הזה" הייתי קורא, "האמירה שלי איננה חריפה. מה שחריף וחמור זו דרך התנהלות כזאת, בשעה כזאת, כאשר אנחנו רואים אילו מחירים קשים אנחנו משלמים, וכמה קשה המאבק במחריבי הדמוקרטיה וחופש הדיבור" את כל זה הייתי אומר, כן (לו היו מזמינים אותי לערוץ 2, או לדייט אולי?).
(אבל מכיון שלא הזמינו, לא נותר לי אלא להעתיק כתבה מגלובס, ולהחליף לוי בלוין ועוד כמה החלפות מתבקשות).

5 תגובות:

מירי אמר/ה...

אני לא מאמינה שבזבזת זמן על יריב לוין. וגם על גדעון לוי.

שוויק אמר/ה...

1 - (:
2- זמן יש לי כמו זבל (רק לנשום אין לי זמן).
3- יריב לוין הוא איש מסוכן, אולי הכי מסוכן בכנסת (בצמד עם אלקין).

מירי אמר/ה...

בבחירות הבאות לפריימריז בליכוד כבר תהיה לי זכות הצבעה, השאלה היא אם יש שם בכלל גורמים מתונים שאפשר יהיה להצביע בהם כדי להדיח את היצורים שהזכרת. ולנשום - דווקא מומלץ(:

שוויק אמר/ה...

הכי אירוני זה שבגלל לוין חזרנו לדבר (לא שהיה ברוגז חלילה)

מירי אמר/ה...

1- באינטרנט הזמן לא לינארי

2- לוין, חנוך לוין, חוויה מתקנת ליריב

3- אומרים שהעם מאוחד, אז אולי בגלל זה

4- אני חושבת שכל אחד שתק הרבה זמן בנפרד, בלי שום קשר לכלום, זה סתם מחזור טבעי של שתיקה ודיבור

5- במילים אחרות - עדכנת בבלוג, הגבתי. אי אפשר יותר פשוט מזה

כל הזכויות שמורות לדני ש. svejk.blog @ gmail.com